Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową
Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klientów będących Przedsiębiorcami z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje ograniczona na zasadach określonych w niniejszym punkcie.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców ogranicza się wyłącznie do wad istotnych Towaru, uniemożliwiających jego prawidłowe użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
Termin odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców wynosi 6 miesięcy od dnia wydania Towaru.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Towaru powstałe wskutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, transportu lub montażu.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady Towaru, które były widoczne lub możliwe do wykrycia przy odbiorze Towaru przez Przedsiębiorcę.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców ogranicza się do wartości ceny zapłaconej za Towar, bez możliwości dochodzenia przez Przedsiębiorcę dodatkowych kosztów, w tym kosztów transportu, montażu, demontażu, utraconych korzyści oraz innych wydatków pośrednich lub bezpośrednich.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Bartosz Żuk Inter-Shop24, Wierzchosławice 61a, 59-420 Bolków, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@intershop24.pl, numer telefonu +48 604739761.
Klient udostępnia Sprzedawcy reklamowany Towar. Sprzedawca odbiera od Klienta Towar na swój koszt.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Bartosz Żuk Inter-Shop24, Wierzchosławice 61a, 59-420 Bolków, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@intershop24.pl, numer telefonu +48 604739761.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.